[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″]

Algemene voorwaarden

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”]

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere offerte of samenwerkingsverband tussen opdrachtgever (klant) en opdrachtnemer (Typely). We proberen van de algemene voorwaarden geen uitgebreid wetboek te maken. Maar een aantal concrete punten waar wij gedurende onze communicatie tussen opdrachtgever en opdrachtnemer duidelijk zullen communiceren. 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”]

Contractduur

Het contract tussen opdrachtnemer en opdrachtgever is maandelijks door beide partijen opzegbaar. Wanneer één van de partijen het contract wilt opzeggen, dient dit te gebeuren aan het einde van de maand. Daardoor zullen de werkzaamheden in de volgende maand niet meer uitgevoerd worden en zal er geen betaling meer vereist zijn over deze maand van de opdrachtgever. 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”]

Betalingstermijn

Betalingen dienen altijd te worden ingediend aan het begin van de maand. Hierbij betaalt opdrachtgever vooraf de verrichten werkzaamheden door opdrachtnemer. Dit biedt de opdrachtnemer een bepaalde zekerheid. Namelijk dat de werkzaamheden netjes zijn betaald. Na betaling zullen de opdrachten netjes worden uitgevoerd door opdrachtnemer. Indien dit niet is gebeurd vóór eind van de maand (of ander afgesproken datum) zal de betaling weer worden uitgekeerd aan de opdrachtgever. 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”][et_pb_text _builder_version=”4.5.7″ _module_preset=”default”]

Waarborging kwaliteit

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij opdrachtnemer. Wanneer opdrachtgever van mening is dat de kwaliteit niet goed is, zal hierover tussen beide partijen gesproken worden. Hierbij zal de opdrachtnemer zich open en meedenkend opstellen en zal bij een lage kwaliteit, de kwaliteit worden verbeterd door opdrachtnemer. 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]